قیمت ترمیم مو چقدر است و چگونه محاسبه می شود ؟

Home » قیمت ترمیم مو چقدر است و چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت ترمیم مو چقدر است و چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت ترمیم مو چقدر

قیمت ترمیم مو به چه عواملی بستگی دارد و چگونه محاسبه می شود؟ هزینه یکی از مهم ترین عواملی است که بیشترین نقش را در تصمیم گیری برای ترمیم مو دارد. اگرچه عوامل زیادی بر قیمت ها تأثیر می گذارد، اما کیفیت کلینیک حرف اول را می زند. منطقه و شهری که درمانگاه در آن قرار دارد نقش موثری در تعیین قیمت ها خواهد داشت.

علاوه بر این، فناوری ارائه شده توسط کلینیک نیز می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد. با این حال، هزینه ترمیم مو در کلینیک به کلینیک و از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است و به جنبه های مختلفی بستگی دارد. در این مقاله به نحوه تعیین قیمت ترمیم مو در کلینیک های مختلف می پردازیم. از شما همراهان همیشگی تقاضا دارم تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین و جدیدترین روش ترمیم مو چیست؟

افرادی هستند که به دلایل مختلف مانند وراثت، بیماری، کمبود تغذیه و … بانک موی لازم برای کاشت مو را ندارند. برخی به دلیل شرایط فیزیکی مانند تصادف، سوختگی و … موهای خود را از دست می دهند. دوران نقاهت و هزینه بالای کاشت مو برای این افراد سخت است. بنابراین بهترین راه حل برای افرادی که خواهان روش جایگزین کاشت مو هستند، ترمیم مو است. ترمیم مو به معنای ترمیم و پرپشت شدن موهای سر با استفاده از روش های غیر دارویی است.

امروزه بهترین روش ترمیم مو که در اکثر کشورهای خارجی نیز انجام می شود، ترمیم مو به روش HRT می باشد، این روش به عنوان استانداردترین تکنیک ترمیم مو، اولین بار در ایران توسط مرکز تخصصی مو رنسانس و کلیه تکنیک های ترمیم مو انجام شد. این روش منحصراً متعلق به این مرکز می باشد بنابراین می توان گفت که پایه گذار ترمیم موی HRT در ایران مرکز کاشت مو مدریک می باشد.

روش اجرای این تکنیک بدین صورت است که ابتدا یک لایه بسیار ظریف و نازک از موی انسان از شبیه سازها ساخته شده و بسته به نوع و رنگ موهای شما از طریق بانک مو در مرکز، موها تار به تار بریده می شود. پروتز مصنوعی بنابراین می توان موها را با الگوهای دلخواه بر اساس رنگ مو، رنگ چشم، نوع پوست و عوامل دیگر ترمیم کرد که توسط میکاپ آرتیست های مجرب انجام می شود.

ترمیم مو به روش HRT به روش فوق حرفه ای، به خط رویش و خط تفاوت توجه می شود، به طوری که حتی درصدی از موهای ترمیم شده شما را هیچکس تشخیص نمی دهد، همچنین موهای ترمیم شده به روش HRT قابل رنگ کردن، مش، فر کردن، و غیره هستند و می توانید از استخر، سونا و حمام استفاده کنید.

بهترین و جدیدترین روش ترمیم مو چیست؟

آیا نرخ خاصی برای هزینه ترمیم مو وجود دارد؟

به طور کلی می توان گفت که ترمیم مو از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که هر کدام هزینه های خاص خود را خواهند داشت. این دو بخش اصلی درمان و بهبودی است. هر یک از این دو بخش اصلی همچنین شامل عواملی است که بر هزینه ترمیم مو تأثیر می گذارد.

مطالب پیشنهادی  بهترین دکتر کاشت مو در تهران شهریار

هزینه های ترمیم مو کاملا متغیر است و در کشورهای خارجی از 4000 تا 14000 دلار متغیر است. این هزینه ها اغلب زیاد است و در بسیاری از موارد بیمه های درمانی ترمیم مو را یک عمل زیبایی می دانند و بنابراین هزینه های مربوطه را پوشش نمی دهند.

پس به طور کلی مهمترین و موثرترین قسمت هزینه انجام این اقدام را می توان مربوط به هزینه درمان دانست و بیشترین هزینه را نیز مربوط به آن خواهد بود. علاوه بر هزینه درمان، هزینه های بالقوه دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. این هزینه ها شامل موارد زیر است:

1- داروهای ضد التهابی برای کاهش تورم در محل جراحی

معمولاً برای افرادی که از این دسته از روش ها استفاده می کنند داروهای ضد التهاب و کاهش تورم تجویز می شود، زیرا یکی از شایع ترین عوارض ترمیم مو برای افراد و مصرف کنندگان آن تورم و التهاب پوست در روزهای اول است. که با مصرف منظم و منظم داروها کاملا برطرف می شوند.

2- آنتی بیوتیک برای کاهش خطر عفونت

با توجه به اینکه انجام ترمیم مو مستلزم ایجاد سوراخ های کوچک در ناحیه مورد نظر است، پوست ناحیه مورد نظر در آن ناحیه آسیب می بیند و بنابراین میکروب ها و ذرات عفونی به راحتی به زیر پوست می رسند. بنابراین در صورت عدم رعایت نکات و توصیه های بهداشتی و عدم استفاده از داروهای آنتی بیوتیکی ممکن است عوارضی مانند عفونت در ناحیه مورد نظر ایجاد شود.

3- خوردن میوه و غذای مقوی

پس از کاشت یا ترمیم مو، برای اینکه موهای کاشته شده به خوبی تقویت شده و رشد کنند، باید منابع مورد نیاز آنها از طرق مختلف به خوبی تامین شود. مایحتاج اولیه ای که مو برای زنده ماندن و رشد به آن نیاز دارد، ویتامین ها و مواد مغذی است که باید از طریق تغذیه به بدن برسانیم.

به همین دلیل توصیه می شود افرادی که تحت عمل ترمیم مو یا کاشت مو قرار می گیرند، پس از آن به ویژه در هفته های اول از میوه های مختلف حاوی ویتامین های C و B به طور مکرر استفاده کنند. در طول وعده های غذایی بهتر است از مواد غذایی مغذی به خصوص غذاهای دریایی که سرشار از امگا 3 هستند استفاده کنید.

بنابراین در مورد نرخ اختصاصی ترمیم مو می توان گفت که نمی توان برای هر فرد نرخ مشخصی را تعیین کرد و از او دریافت کرد، زیرا همانطور که می دانید عوامل و معیارهای زیادی وجود دارد که مستقیم و متغیر دارند. اثر هزینه آنها به دلیل ترمیم مو، مو را ترک می کنند. بنابراین به طور کلی می توان گفت که میزان هزینه هایی که هرکس باید برای تعمیرات بپردازد بستگی به شرایط و ضوابط دارد و با توجه به آنها محاسبه می شود.

به همین دلیل توصیه می شود برای اطلاع و کسب اطلاعات دقیق در این زمینه به کلینیک مدریک یا پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

مطالب پیشنهادی  جدیدترین روش ترمیم مو در دنیا چیست؟

 

جهت مشاوره رایگان و دریافت خدمات با ما در تماس باشید

هزینه ترمیم مو بر اساس چه معیارهایی تعیین می شود؟

هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که همه آنها با هم ترکیب می شوند و هزینه کلی این تکنیک زیبایی را تشکیل می دهند. در زیر به معیارهایی می پردازیم که هزینه ترمیم مو به آنها مربوط می شود:

1- محلی که در آن زندگی می کنید.

هزینه نسبی زندگی در یک منطقه خاص و تعداد کلینیک های زیبایی در شهر و همچنین تعداد جراحان زیبایی از جمله عواملی هستند که بر هزینه نهایی ترمیم مو تاثیر می گذارند. بنابراین، محل زندگی شما می تواند بر هزینه این تکنیک زیبایی تأثیر بگذارد.

معمولا اکثر کلینیک ها یا پزشکانی که در نقاط مرفه شهر کار می کنند هزینه های بسیار بالاتری نسبت به سایر کلینیک ها و پزشکان دارند. بنابراین، اگر بودجه کمی برای این درمان دارید، مراجعه به این کلینیک ها توصیه نمی شود.

هزینه ترمیم مو بر اساس چه معیارهایی تعیین می شود؟

2- نوع روشی که انتخاب می کنید.

انواع مختلفی از روش های ترمیم مو وجود دارد که هر کدام هزینه های خاص خود را دارند. بنابراین، نوع روشی که برای انجام این نوع تکنیک زیبایی انتخاب می کنید، تاثیر بسزایی در هزینه نهایی ترمیم مو دارد.

امروزه در دنیا روش‌های زیادی برای ترمیم مو استفاده می‌شود و در برخی قسمت‌ها و مراحل با یکدیگر تفاوت دارند که استفاده از آن‌ها و در نتیجه قیمت را برای متقاضی دشوار و آسان می‌کند. بهتر است روش های جدید ترمیم مو را نزد پزشک متخصص انتخاب کنید. زیرا پزشک با توجه به نوع ریزش مو و نیاز مراجعه کننده این کار را انجام می دهد.

3- مهارت جراح

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه این روش زیبایی، مهارت و تخصص جراح شما است. در واقع هر چه پزشک متخصص مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد و یکی از بهترین ها در حرفه خود محسوب شود، مطمئناً هزینه های مربوط به ترمیم مو افزایش چشمگیری خواهد داشت.

البته باید در نظر داشت که درصد بالا همیشه به معنای مهارت بیشتر نیست. بنابراین لازم است تحقیقات لازم انجام شود و از دقت کافی استفاده شود.

4- انتظارات شما

در واقع آنچه از ترمیم مو انتظار دارید نقش مهمی در هزینه های مربوط به این تکنیک زیبایی دارد. اصولاً در بسیاری از کلینیک های زیبایی، مشاوره ای برگزار می شود که در آن مراجعه کننده انتظارات خود را برای اصلاح مو بیان می کند و در نهایت بر اساس این انتظارات، اقدامات لازم انجام می شود.

در واقع، هر چه سطح انتظارات و نیازهای شما بالاتر باشد، طبیعتاً انجام این روش دشوارتر خواهد بود و ممکن است منجر به افزایش هزینه ها شود.

5- هزینه های سفر

این سوالی نیست که به هزینه مرمت بستگی داشته باشد، اما گاهی اوقات لازم است برای یافتن بهترین متخصصان به شهرهای دیگر سفر کنید. بنابراین در اینجا لازم است مجموع هزینه ها در نظر گرفته شود و سپس تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مطالب پیشنهادی  بهترین مرکز پروتز مو در تهران

6- تعداد گرافت های کاشته شده

یکی از مهمترین معیارهایی که تاثیر مستقیم و قابل توجهی بر هزینه ترمیم مو دارد، تعداد گرافت است. عموماً هر چه میزان گرافت ها بیشتر باشد طبیعتاً جمع آوری آن ها از ناحیه بانک مو و همچنین کاشت در ناحیه مورد نظر زمان و تلاش زیادی می طلبد و در نتیجه هزینه ها نیز افزایش می یابد.

امروزه بسیاری از کلینیک های زیبایی و پزشکان، تعداد گرافت ها را معیار اصلی تعیین قیمت این عمل می دانند و بر این اساس قیمت نهایی را برای صورت تعیین می کنند.

جهت مشاوره رایگان و دریافت خدمات با ما در تماس باشید

 

عوامل دخیل در قیمت ترمیم مو

  •  تعیین کننده اصلی هزینه ترمیم مو، نوع روش ترمیم مو است.
  •  نوع مو، کیفیت مو و تراکم مو از عوامل موثر بر هزینه ترمیم مو هستند.
  • موقعیت مکانی و محیط داخلی کلینیک و تکنولوژی ابزارهای موجود در آن نقش بسزایی در این هزینه دارد.
  • قسمت عمده هزینه ترمیم مو مربوط به مهارت و تجربه پزشک و دستمزد وی می باشد.

برای اطلاع از هزینه ترمیم مو می توانید با متخصصین ما در مرکز کلینیک ترمیم مو مدریک تماس بگیرید تا برای مشاوره و معاینه تکمیلی نوبت رزرو کنید.

عوامل دخیل در قیمت ترمیم مو

چرا باید به قیمت ترمیم مو اهمیت دهیم؟

در واقع ترمیم مو در زیبایی چهره افراد تاثیر بسزایی دارد و در صورت عدم انجام صحیح باعث بروز عفونت های مختلف می شود؛ به همین دلیل است که کلینیک زیبایی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد.

اگر یک کلینیک معتبر ترمیم مو انتخاب نشود، هزینه ها تغییر می کند و در نتیجه فرد به نتیجه مطلوب نمی رسد. در واقع شکی نیست که ترمیم مو با هزینه بسیار کم امکان پذیر نیست و ممکن است به خوبی و طبق اصول برای شما کارساز نباشد.

برای پرداخت هزینه ای قابل قبول برای ترمیم مو، مراجعه به چندین مرکز زیبایی و استعلام هزینه آن ها ضروری است. برخی از کلینیک ها هزینه ترمیم مو را تقسیم می کنند تا بتوانید این هزینه ها را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

همچنین لازم است موها در محیطی کاملا بهداشتی و استریل ترمیم شوند تا عوارضی برای فرد ایجاد نکنند. استفاده از تجهیزات استریل و بهداشتی احتمال عفونت را به حداقل می رساند و در نتیجه در هزینه انجام این نوع تکنیک زیبایی صرفه جویی می کند.

با مراجعه به کلینیک ترمیم مو مدریک می توانید با متخصصان مجرب این کلینیک کاشت مو مشورت کنید. جهت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مقالات پیشنهادی:

پروتز مو چیست و چگونه انجام میشود؟

هلدینگ تبلیغاتی

ترمیم مو چیست و چگونه انجام میشود؟

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید
نیاز به مشاوره دارید؟