پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی

Home » پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی

پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی

پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی

پروتز و ترمیم مو ارزان به چه صورت است؟ پروتز مو در شرایط مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد که وضعیت تولید آن مقرون به صرفه است. گاهی اوقات ممکن است هزینه ترمیم مو برای یک نفر خیلی زیاد یا برای دیگری خیلی کم باشد. به عبارت دیگر هزینه ترمیم مو برای همه افراد یکسان نیست، اما تفاوت هایی در آن وجود دارد و برای همه افراد منحصر به فرد تعیین می شود.

در حال حاضر راه های زیادی برای کاشت مو یا جبران ریزش مو وجود دارد. در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از جدیدترین و موثرترین روش های کاشت مو یعنی پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی آشنا کنیم. در زیر به بررسی جزئیات، مزایا و معایب این روش و همچنین انواع آن و کاربرد هر کدام می پردازیم.پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی

پروتز مو چیست؟

پروتز مو روشی برای بستن موقت نواحی از دست رفته پوست سر است. این روش در مقایسه با کاشت طبیعی نیاز به مراقبت زیادی ندارد و شما از عوارض ناخواسته کاشت مو در امان هستید. همچنین هزینه آن بسیار کمتر از کاشت مو است. پس از پروتز، حتی فولیکول های مو روی پوست ظاهر می شود، زیرا موهای جدید شبیه موهای خود فرد است.

به این روش که ظاهری بسیار طبیعی دارد، موی مصنوعی می گویند. تعداد پروتزهای سر قرار داده شده به موقعیت و انتخاب شما بستگی دارد. روش پروتز انتخابی بسیار مناسب برای افرادی است که تمایلی به تجربه فرآیند مراقبت پس از کاشت موی طبیعی ندارند. زیرا پس از انجام این کار به سرعت می توانند به زندگی عادی خود بازگردند و محدودیتی برای فعالیت های روزانه وجود ندارد.

برای کسانی که به ورزش یا فعالیت بدنی روزانه عادت دارند، جایگزینی مو بسیار ایمن و موثر خواهد بود. بعد از پروتز مو می توانید تغییرات دلخواه را روی موهای خود اعمال کنید. نوک موها نیز باید در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از موهای مصنوعی در پروتز مو وجود دارد و انتخاب اشتباه یا غیر معمول می تواند شما را مصنوعی جلوه دهد.پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی

 

روش ترمیم مو سر چیست؟

ترمیم مو به روش های مختلف مانند کلیپس ، بافت فول باندینگ انجام می شود. ما در مدریک از دو روش استفاده می کنیم. ترمیم مو با توجه به میزان ریزش مو طراحی شده است. بنابراین، هر فردی نسخه خاص خود را دارد!

برای یک نفر، ناحیه موهایی که می خواهند ترمیم کنند نیاز به تراشیدن دارند، اما برای شخص دیگری ممکن است این کار ضروری نباشد. سپس ترمیم با یکی از دو روش  انجام می شود.

انواع پروتز مو

ما انواع مختلف موهای مصنوعی داریم که آنها تفاوت هایی مانند مواد مورد استفاده و نحوه چسباندن آن به پوست سر دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • پروتز با توجه به ناحیه کاربرد
  1. جزئی: پروتزهایی وجود دارد که فقط در ناحیه طاسی در افراد مبتلا به ریزش موی ناحیه ای اعمال می شود. ممکن است به ویژه در بیماری هایی که باعث طاسی منطقه ای می شوند ترجیح داده شود.
  2. کامل: این روشی است که برای طاسی کامل یا گسترده استفاده می شود. به صورت یک پروتز منفرد و کامل اعمال می شود.
  • پروتز مو با توجه به نوع پایه مورد استفاده
  1. پلیمر: این ماده مصنوعی و بادوام با رنگی نزدیک به پوست سر است. با این حال، می تواند ناراحت کننده باشد زیرا اجازه تهویه پوست سر را نمی دهد.
  2. B&B Perfectus System: این یک ماده مصنوعی متخلخل است که به پوست اجازه تنفس می دهد و خود را تمیز می کند. سبک است و خط موی نامرئی ایجاد می کند.
  3. Microskin: این یک ماده شفاف و لایه نازک است که به طور طبیعی به دست می آید. این به پوست سر اجازه تهویه می دهد و ظاهری طبیعی ایجاد می کند.
  • پروتزهای مو با توجه به نوع موهای مورد استفاده
  1. موی واقعی: پروتزهایی از موهای واقعی انسان ساخته شده اند. می توان آن را از افراد مختلف یا از موهای قبلی فرد دریافت کرد. این موثرترین انتخاب برای ظاهری طبیعی است. با این حال، هزینه ها بالا است.
  2. موی مصنوعی: یکی دیگر از انواع پروتز مو، موهای مصنوعی است که از مواد مصنوعی مختلف ساخته می شود. کیفیت ممکن است بسته به نوع مواد متفاوت باشد.
  3. ترکیبی: موی‌هایی هستند که از ترکیب تارهای موی واقعی و موهای مصنوعی ساخته می‌شوند تا هزینه‌های موی سر را کاهش دهند.
  • پروتزهای موی دائمی و موقت
  1. پروتز نیمه دائمی: پروتز مو که توسط تکنسین یا آرایشگر با استفاده از چسب های مایع روی پوست سر ثابت می شود، معمولاً به مدت 6 هفته برداشته نمی شود. تکه های مو، بثورات پوستی، روغن و سایر مواد آلی انباشته شده در زیر پروتز می توانند از نظر راحتی و سلامتی مشکلاتی ایجاد کنند.
  2. پروتزهای موی موقت: پروتزهای مویی هستند که با استفاده از نوارهای دو طرفه قرار می گیرند. این امکان حذف آن را در هر زمان ممکن می کند. این نوع شرایط استفاده روزانه مانند تعریق و تماس با آب می تواند باعث شل شدن نوارها شود.پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی
مطالب پیشنهادی  بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

قیمت ترمیم مو یا پروتز مو به چه عواملی بستگی دارد؟

احساس بد ریزش مو همه را مجبور به پروتز یا ترمیم مو می کند و با وجود جلسات مکرر و طاقت فرسا کاشت مو زیبایی و طبیعی بودن ترمیم مو را به ارمغان نمی آورد ما هزینه ترمیم مو را در اختیار شما قرار می دهیم.

پروتز یا ترمیم مو در کلینیک مدریک با استفاده از بهترین روش ترمیم مو که در یک روز کامل می شود جایگزینی عالی برای جبران موهای از دست رفته می باشد. پروتز مو یا ترمیم مو به اندازه موهای عقب رفته یا ناحیه طاس سر انسان توسط موهای طبیعی یا مصنوعی روی سطح شبه سر کپی می شود.

این عملیات ساخت در آزمایشگاه های پزشکی انجام می شود و توسط متخصصین ترمیم مو بر روی سر در کلینیک ترمیم مو مدریک قرار می گیرد. فیکس کردن پروتز مو یا ترمیم مو با مواد چسب و کراتینه انجام می شود و ظاهری کاملا طبیعی و شیک به فرد می دهد.پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی

مزایای پروتز مو یا ترمیم مو

پروتز یا ترمیم مو که به عنوان بهترین روش درمان ریزش مو در سراسر جهان معرفی شده است، روشی بدون عوارض و خطرات جانی است. مواد به کار رفته در پروتزهای مو که از فناوری نانو استفاده می کنند هیچ گونه عارضه ای مانند عفونت و قارچ در زیر پوست سر ایجاد نمی کنند و طول عمر ترمیم مو منطقی است.

نداشتن محدودیت سنی برای خانم ها و آقایان، امکان تغییر مدل مو به هر شکل، عدم نیاز به مراقبت های ویژه بعد از پروتز یا ترمیم مو، فعالیت های روزانه مانند ورزش و استخر از دیگر مزایای پروتز یا ترمیم مو است.

مطالب پیشنهادی  مزوتراپی مو چیست؟

چه کسانی برای ترمیم مو به روش پروتز مو مناسب هستند؟

استفاده از این روش برای ترمیم موهای از دست رفته برای تمامی افرادی که دارای شرایط ذکر شده در قسمت زیر هستند مناسب است:

  • تمام افرادی که موهای خود را از دست داده اند
  • افرادی که به دنبال روش های کم تهاجمی و غیرتهاجمی برای ترمیم موهای خود هستند
  • افرادی که تمایلی به استفاده از بانک مو برای ترمیم مو ندارند
  • افرادی که ترجیح می دهند از روش های غیر دائمی ترمیم مو استفاده کنند
  • افرادی که شرایط فیزیکی آنها برای کاشت مو مناسب نیست
  • پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطیافرادی که بانک موی مناسب برای کاشت مو ندارند

چه کسانی واجد شرایط ترمیم مو می باشند؟

  • همه کسانی که می خواهند تراکم موی زیادی داشته باشند یا به دلایلی نمی خواهند زیر تیغ بروند یا کسانی که می خواهند موهای سالمی داشته باشند.
  • بهترین روشی که می توان پیش روی آنها گذاشت ترمیم مو با کمک پروتز مو است.
  • ترمیم مو محدودیتی ندارد و برای همه افراد با هر شرایطی امکان پذیر است چرا که به هیچ وجه از بانک موی خود شخص استفاده نمی شود.
  • یک بانک موی خوب فقط برای زیبایی فرد موثر است اما تاثیری در این روند ندارد.
  • کسانی که از ریزش مو رنج می برند و درمان های ریزش مو برای آنها مثبت نبوده و یا کاشت مو موفقیت آمیزی نداشته اند، این روش بهترین راهی است که می توانند انجام دهند.

ترمیم مو ارزان

برخی از موسسات نامعتبر در تبلیغات خود مدعی هستند که ترمیم مو را با هزینه بسیار کم انجام می دهند. ابتدا مطمئن شوید که آن را با هزینه کم درست می کنند یا از مواد ارزان قیمت استفاده می کنند. یا در ابتدا قیمت پایین را اعلام می کنند اما در نهایت همان قیمت بالاتر را از مشتری می گیرند

کلینیک مدریک قاطعانه اعلام می کند که هیچ موسسه ای ارزانتر از ما نمی تواند با کیفیت ما این کار را انجام دهد زیرا ما وارد کننده اصلی این مواد در ایران هستیم. توجه داشته باشید که پروتز مو 100% از موهای طبیعی انسان است

  • آب و هوا می تواند به راحتی به پوست سر برسد
  • در غیر این صورت ممکن است قارچ ها، کپک ها یا باکتری ها روی پوست سر ایجاد شوند و عوارض جبران ناپذیری ایجاد کنند.

توصیه می شود تا حد امکان از مراکز غیرقابل اعتماد استفاده نکنید زیرا پشیمانی بعدا ممکن است بی فایده باشد.

قیمت ترمیم مو یا پروتز مو چقدر است؟

یکی از معدود سوالاتی که کارکنان هنگام ورود به کلینیک مدریک می پرسند این است که هزینه ترمیم مو چقدر است؟

باید گفت که قیمت و ترمیم مو یا پروتز مو به عوامل مختلفی بستگی دارد و همیشه نمی توان قیمت ثابتی برای همه افراد گفت. نوع مواد به کار رفته در پروتز یا ترمیم مو، موهای پروتز کوتاه یا بلند، میزان تراکم موی استفاده شده، رنگ مو، چسب برای نصب پروتز مو، شرایط بیماری و سایر عوامل تاثیر بسزایی در برآورد قیمت یا هزینه دارد. ترمیم مو یا پروتز مو..

مطالب پیشنهادی  پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو

اگر خانم هستید باید بدانید که ممکن است هزینه پروتز مو برای شما بیشتر باشد. طاسی منطقه ای و طاسی کل بدون شک تفاوت زیادی در قیمت دارند. نگران هزینه تعویض چسب پروتز مو یا ترمیم مو در موسسه ترمیم مو مدریک نباشید زیرا طبق تعرفه و قیمت مناسب انجام می شود.

بسیاری از پروتزها و ترمیم موها قابل تکرار هستند، بنابراین برای فرد مقرون به صرفه هستند. قیمت نهایی همیشه پس از بررسی توسط متخصص ترمیم مو در مدریک اعلام می شود.

چگونه هزینه ترمیم مو و پروتز مو کاهش دهیم؟

از آنجایی که کاهش هزینه های درمانی برای همه افراد مهم است، این سوال توسط بسیاری از افراد مطرح می شود. با توجه به این سوال باید بگوییم که برای کاهش هزینه پروتز مو می توان عوامل موثر در قیمت ترمیم مو را در نظر گرفت و با کمک آنها هزینه ها را کاهش داد.

به عنوان مثال: برای کاهش هزینه ترمیم مو، می توانید به کلینیک هایی مراجعه کنید که هزینه کمتری دارند یا از مواد با کیفیت پایین تری استفاده می کنند. همچنین می توانید از پروتزهایی با تراکم کمتر استفاده کنید یا پروتزهایی با موهای کوتاه انتخاب کنید.

اما سوالی که در این رابطه مطرح می شود این است که آیا کاهش هزینه ها از این طریق گزینه مناسبی است؟ در این خصوص باید گفت که کاهش هزینه ها از این طریق توصیه نمی شود و به هیچ وجه روش خوبی نیست زیرا در این صورت کیفیت کار شما بسیار پایین می آید و هزینه ای که برای این کار صرف کرده اید هدر می رود. .

در نتیجه سعی کنید از انجام این کارها برای کاهش هزینه پروتز مو خودداری کنید و زودتر آن را انجام دهید تا هزینه انجام این کار افزایش پیدا نکند.

آیا می توان هزینه پروتز مو را به صورت اقساطی پرداخت کرد؟

امروزه بسیاری از مراکز ترمیم مو هزینه پروتز و ترمیم مو را به صورت اقساطی از بیمار دریافت می کنند، زیرا کاشت مو یک روش زمان بر است و نتیجه آن زمان زیادی می برد که در این صورت می توان هزینه کاشت مو را به صورت اقساطی پرداخت کرد.

اما از آنجایی که پروتز مو معمولا در یک روز انجام می شود و نتیجه آن فوری است، نمی توان آن را به صورت اقساطی پرداخت کرد. با این حال، بستگی به کلینیک ها و مراکز مختلف مو دارد که می توانید تحقیق کنید و از کلینیک ها بپرسید. در کلینیک مدریک در شهریار می توانید پروتز و ترمیم مو ارزان و به صورت اقساطی انجام دهید.

نکته هایی در مورد پروتز و ترمیم مو ارزان

هزینه ترمیم مو یا پروتز مو را برای شما عزیزان بررسی کرده ایم تا اطلاعات خوبی کسب کنید و بتوانید با دانش بیشتری موهای خود را ترمیم کنید. اگر به هر یک از روش های ترمیم مو نیاز دارید، بهترین مرکز برای شما درتهران، کلینیک ترمیم مو مدریک در شهریار تهران است. اطلاعات تماس و آدرس این مرکز در سایت درج شده است که می توانید با مشاورین کلینیک ترمیم مو مدریک تماس بگیرید.

 

مقالات پیشنهادی:

پروتز مو چیست و چگونه انجام میشود؟

ترمیم مو چیست و چگونه انجام میشود؟

هلدینگ تبلیغاتی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید
نیاز به مشاوره دارید؟